Thon Hotels dagbok

Søndag 10. oktober 2010:

Vi pakket ting/utstyr vi måtte ha med. Vi ble kjørt til Thon Hotels Wergeland.
Vi gikk inn til resepsjonen/informasjonen. Vi fikk rom nr. 207 og to kort til å låse/åpne døra og et til å sette på kontakten, sånn at lysene kommer på. Vi pakket ut og gjorde klar til bursdagen min. Jeg ble 14 år! Vi spiste bløtkaka vi kjøpte i går, KiMs Paprikachips og drakk Sprite. Så åpnet jeg pakken som jeg fikk: Jeg fikk et strikket skjerf og en strikket lue! De var oransj farget. Den var kjempefin! Etter en stund var det på tide å gå ut (fordi det var så tett luft der inne).
Vi bestemte oss for å gå til biblioteket. Og der fikk jeg tid til å blogge.
Så gikk vi en tur til Otterdalsparken. Der gikk vi litt rundt.  
Etter turen dit gikk vi til McDonald´s og spiste. Vi gikk hjem til rommet vårt (Thon Hotels). Vi spiste godteri, muffins, pitasj nøtter og nudler.

På rommet vårt var det en Philips flatskjerm. På den så hadde TV-en ca. 6 – 7 kanaler og det var ikke så mye gøy å se på den. Men på TV2 kom det plutselig “Skal vi danse”. Og det var gøy. Vi spilte UNO og flyspillet.

Mandag 11. oktober 2010:

Vi ryddet ting/utstyr. Vi pusset tennene og var klare til å gå ned til restauranten som ligger nedenfor Thon Hotels. Der fikk vi spise gratis frokost. Det var masse mat å velge mellom, det var: Nystekt brød, fullkorn knekkebrød, kjeks, salami, gulost, skinke, fisk, agurk, gulrøtter, juice … og mye mer! Alt var kjempegodt!
Da vi var ferdig med å spise, leverte vi tilbake to kort til å låse/åpne døra og et til å sette på kontakten, sånn at lysene kommer på.
Også var det skolestart igjen … men heldigvis ble vi kjørt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg