Nytt: Adobe Photoshop CS5

I dag etter skolen fikk jeg noen til å instralere Adobe Photoshop CS5 inn på PC-en min. Det var på IKT-kontoret jeg fikk hjelp og det tok ca. en halvtime. Jeg kan ikke så mye om dette redigeringsprogrammet, så nå prøver jeg å bruke programmet til redigere bilder som jeg har tatt. Det er litt vanskelig når ting er nytt for meg, men jeg skal få noen til å forklare meg hvordan det skal gjøres.

Jeg tegnte tegningen “øyet” på Paint-programmet.

Jeg skal prøve å få redigert det.

– Har dere Adobe Photoshop CS5?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg