Utplassering som blomsterdekoratør #8

Det er så rart når det er min siste dag på utplassering. Alt har gått så fort. Jeg kommer til å savne blomsterbutikken.

Det første jeg skulle gjøre, var å bære opp det som skulle leveres. Det var veldig mange kunder som hadde bestilt blomster og annet, så det var mye å bære opp siden det lå i kjelleren.


Hele trappa er jo full av poser!

Jeg kaller dette lagerrommet. På lagerrommet var det mange pakker som skulle bæres opp.

På ganga:

Jeg lærte å plante blomster! Dette er svibler. Jeg tok 3 svibler i en blomsterpotte i glass. Så tok jeg og fylte på jord, og mose på toppen.


Jeg lagde 10 stk.


Da jeg var ferdig med å lage dem, vannet jeg og satte de i hylla på lagerrommet.


De kalte det store lagerrommet for tilfluksrommet. Det var litt kaldt å være der nede.


Lagde 3 stk julenek. De har blitt veldig populært i det siste. Priset de og satte de utenfor butikken.

Butikken fikk inn mange nye blomster og de måtte jeg bære ned trappa og inn tilfluktsrommet. Det var mest svibler som var bestilt.

Jeg dekorerte sviblene. De brune stengene duftet deilig lukten av kanel. Det røde er rips.

Jeg trakk ut stjernene i papp og ståltråden som hang igjen av dem.


Priset sviblene.


Lagde 10 stk.

Til slutt skulle jeg dekorere sviblene. Disse er pyntet med en stjerne som har sølvglitter, kongler, litt grønt og “snø”.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg