Mandag 4. februar 2013

Engelsk: Ireland: Facts & Figures. Bono: Spokeman for the World’s Poor.

Programfag: Linoliumstrykk. Jeg var gruppeleder for gruppen min for denne uka. Vi skulle ta med en “darling” (et objekt som vi liker godt) til i dag. Jeg tok med en “magisk” stjerne som lyser i mørke når det er mørkt. Den har selvlysende effekt, noe som er så kult.

Med den skulle vi tegne minst 4 skisser av den.

Oppgaven var å lage linoliumtrykk (nesten som stempel).


Her har jeg skåra med ulike typer små “kniver” på den positive formen og brukt blå maling på den negative formen (bakgunnen). Fargen var utrolig vanskelig å få vekk ettersom jeg har skylt og skylt med kaldt vann. Inne på studiespesialisering fikk jeg lagd et ark med trykk på (det var en maskin som klemte fast formen, slik at det dannet seg en fin form).

Fikk tilbake vurdering av koptisk bokbinding.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg