Tirsdag 5. februar 2013

Programfag: Trykket 4 forskjellige papirtrykk der jeg eksperomenterer med varme/kalde farger, ulike border og mønstre på forskjellige papirkvaliteter. Balanse i fargekomposisjon, kontrast og spenning som er viktig samt dynamisk og statisk. Da det var ferdig, tok jeg og 1 trykk tekstilmaling. Jeg valgte et av papirtrykkene til å lage et tekstiltrykk. Jeg prøvetrykk før jeg begynte å trykke på stoffet.

Dekorativt klasserom! På veggene henges alle de fine mønstertrykkene.


Jeg satt inne i storefri for å gjøre det ferdig.

I morgen kl. 09:00 er det trekkfag eksamen i matematikk, og det blir sannsynligvis noen klasser som kommer opp og noen ikke. Jeg gruer meg hvis jeg kommer opp.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg