Fredag 3. mai 2013

Programfag: Gjorde ferdig og leverte inn den selvvalgte oppgaven. Jeg skrev 1359 ord (9 sider). Ble helt utslitt etter all skrivingen.


+ kvalitet og dokumentasjon og egenvurdering.

Ting jeg har stikket var: Gryteklut, mini gryteklut og mobilveske.

Da oppgaven var ferdig, kunne vi begynne på gjenbrukoppgaven. Det er en oppgave der vi finner ting som kan gjøres om f.eks melekartonger kan bli til konvolutter. Jeg har allerede kommet med mange idéer på hva jeg skal lage.

I lunsjen var det dart – turnering og sjakk – turnering. Sjakk – turneringen har bare blitt helt kaos, jeg vet ikke om jeg får poengene mine engang. Spilte to ganger dart, men har tapt to ganger …

Det blir mer turnering i neste uke!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg