Sommermote: Skisser og tegninger

I programfagtimene gjorde vi ferdig oppgaven “Sommermote”. Jeg klarte endelig å gjøre oppgaven ferdig fordi jeg fikk ekstra tid (fikk lov til å sitte inne i friminuttene).

Jeg har tegnt mange skisser og 3 modell arbeidstegninger. Under har jeg bare tatt med 2 som jeg synes var finest.

Antrekk: Dark Diva – aftenantrekk. Mørkblå kjole og sko. Tegningen er fargelagt med fargeblyanter.


Tusjet, spesialpapir.

Antrekk: Sporty Girl – sportsantrekk. Topp og bukse. Tegningen er fargelagt med fargeblyanter.


Jeg kan ikke tegne sko, litt info ^^ Rare bilder, men finere i virkeligheten.

Og det siste: Klippet og limet. Laget idéskisser!

A4 ark. Jeg har egentlig ikke tenkt på komposisjonen på det jeg klippa ut. Det skal passe til antrekkene som jeg har tegnt opp.

I den siste timen ryddet vi, vasket/skrubbet bord og hadde klassenstime. Vi snakket om siste skoledag – hvor vi skal dra til når det er sol og hvor vi skal dra når det regner. Snart skoleslutt … (ca. 3 uker igjen).

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg