Fiffit.no

Reklame | FIFFIT via SponsetBlogg


FIFFIT er en motebutikk med moteklær for både damer og herrer, og de setter fokus på å levere moteklær til konkurransedyktig pris. Noen av merkevarene de fører er Prada, Gucci, Versace, Calvin Klein, U.S. Polo Assn, D&G, Casio, Replay, Armani, Carerra, Diesel, Levis, Roberto Cavalli, Paul Frank, Rocco Barocco og mange flere.

FIFFIT.no samarbeider med en grossist i Italia som igjen samarbeider med diverse kjente merker om produktene de kan tilby. FIFFIT.no er en lett og oversiktlig nettbutikk som er enkel å handle i, og de fører god service.

Jeg tenkte å skrive om noe som jeg ønsker meg når jeg er innom FIFFIT sin nettbutikk. Jeg er på leting etter nye armbåndsur siden jeg bruker ofte mobilen for å se på hvor mye klokka er og sånt. Jeg har egentlig ikke armbåndsur akkurat nå …

Casio LTP 1259D 7B – pris: 429,-
Sølvfarget og mineralglass armbåndsur – veldig fin farge! Rustfrittstål. Les mer her.

Casio LTP 1130N 7B – pris: 549,-
Gullfarget stålarmbånd og tåler vann. Les mer her.

Casio LTP 1283D 2A2 – pris 476,-
Stålarmbånd og mineralglass. Nydelig i mine øyner. Les mer her.

Disse armbåndsurene er så fine! Ta gjerne en titt innom nettbutikken dere også, kanskje dere finner noe som dere liker der?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg