Fokus og konsentrasjon

Programfag: Putene skulle være i størrelsen 52 x 52. Jeg sydde ferdig den første og begynte på min andre.


Sydde inn glidelåsen.


Satt på knappenåler, neste steg er å sy fast låsen.


Baksiden av stoffet.


Kan bli fort trøtt i timene … Må fokusere og konsentrere meg mer om arbeidet jeg gjør.

Så var det norsk. Vi fikk endelig vite terminkarakteren. Karakterene har blitt bedre, sa læreren til meg. Vi har hatt en del prøver som har gått på det muntlige, så det er derfor jeg har gått opp i karakter i faget. Den siste timen var fantastisk – vi hadde ikke time for vi fikk lov til å få fri!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg