Catzy produkter

Jeg fikk en pakke i posten og da fant jeg ut at jeg hadde vunnet Catzy konkurransen som ble holdt på kampanje.blogg.no en stund siden. Catzy sendte ut premiene ca. 7. juni og jeg fikk den i dag (det tok ikke lang tid). Se konkurransen + vinnerne.


Pakken inneholdt hele Catzy-serien; Mousse, spray og tørrsjampo. Dette er noen fantastiske produkter! Gleder meg til å prøve ut det jeg har fått.

Nå finner du nytt produkt fra Catzy i butikkene! Catzy tørrsjampo absorberer fett og olje fra hårrøttene, så du slipper følelsen av å ha fett og flatt hår, selv når du ikke rekker å vaske det. Catzy tørrsjampo gir også håret volum og fylde. Med en naturlig og frisk duft gir Catzy deg det beste utgangspunktet for en god hårdag.

Catzy produktene får du kjøpt i de fleste dagligvarebutikker, samt hos Vita, Europris og SparKjøp.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg