Siste dag som VG1 elev

Vi begynte kl. 09:30. Kom 5 minutter for sent på grunn av bussen jeg tok var stapp full. Det gikk ikke så bra … De fleste i klassen hadde kommet og satt rundt et langbord sammen. Vi snakket litt og hadde en liten lek. Alle hadde et ark bak ryggen og vi skrev kommentarer og komplimenter til alle. Dette arket skal jeg spare på!


Bordet vi satt ved. På bordet var det servert søte jordbær, moreller og chips. Kjempegodt! Læreren fikk en gave fra oss alle – blomster og sjokolade som takk for dette skoleåret. Jeg ble litt overrasket over at læreren ga meg ros for at jeg hadde 0 dager fravær på dette skoleåret. Jeg har såvidt tre timer fravær (tannlegetimer) i 1. termin og ikke noe mer.


Bilder fra skolen. Det er som å gå på en designskole!

Etter noen få timer sa vi god sommer, klemte læreren og gikk hjem. Det var et utrolig trist øyeblikk, men jeg tror jeg kommer til å møte noen fra klassen i neste skoleår. Jeg håper det.

– God sommer!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg