Plantasjen #1

Hei!

Da har jeg igjen (som mange lørdager) vært hos Plantasjen for å se etter blomster til hjemmet. Det var veldig mye nytt enn sist gang jeg har vært der. Jeg har forresten tatt med kameraet, så her kommer mange bilder fra den store butikken. Hold dere fast!

Et utstillingsbord der de har noen potteplanter, blomsterjord, og spray/kanner.


Orkidé.


Ja, som dere ser så er det et stort salg der akkurat nå.


Elsket røttene, de har så rar form.


Typer roser, aner ikke hva de typene heter. Jeg tror det er “stjerneroser”?


Utstilling av vannfontener.


Tittet inn i et drivhus som nesten var tomt.

Det finnes mange typer blomsterfrø. Her kan dere se hvor mange:


… og de er sortert etter farger.

Utendørs møtte jeg mange sommerfugler (igjen)!

Denne type sommerfugl heter Dagpåfugløye.


Hihi, en eller annen veps ble med på bildet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg