Hva jeg gjør i høstferien

I dag er det første dag i høstferien. Vet dere hva jeg gjør i høstferien? Jo, jeg tegner for det meste. Under kan dere se tegningene jeg har gjort fra skolestart til nå:

Målestokk.


Møbelsymboler.


Inspirasjonskart til vindfang/gang.


Symboler innredninger + hvitevarer.


Oppmykede symboler.


Jeg tok tegnebrettet med hjem, slik at jeg kunne jobbe til jeg ble ferdig med tegningene. Mangler litt, men det skal jeg få gjort i løpet av høstferien. Jeg føler at jeg har brukt flere tusen timer på å få det nøye med riktig mål osv … Det blir herlig når jeg er snart ferdig. Etter når jeg er ferdig med det, skal jeg innrede en gang.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg