Cindy navn design

Enda en dag i høstferien sitter jeg ved skrivebordet mitt og finner ut at tegning gir meg inspirasjon. Derfor har jeg tenkt ut “Cindy logodesign” til min A3 mappes forside. Nå har jeg ihvertfall lagd et nytt design til den. Jeg prøvde på kalligrafiskrift først, men det fikk ikke så bra. Da ble det eget design.


Det som skiller seg ut, er denne I-en med en snøkrystall på (eneste jeg har brukt sjablong på). Den er i organisk form. Resten er tegnt i geometriske former som vil si med linjal.


Skal tenke ut mer “ting” på den, så hva som kommer til å skje i morgen, vet jeg ikke. Dette er ikke en skoleoppgave, men en frivillig.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg