Knask eller knep? Halloween antrekk 2013

God Halloween kveld, folkens!

Det ble ikke som det skulle etter i planene. Jeg skulle egentlig gå i år, men så ombestemte jeg meg. Jeg er altfor stor til sånt, men likevel var det moro (?) Jeg gikk ikke Halloween i år, som jeg gjorde i fjor, så forfjor og det igjen … MEN, så har jeg fått lillebror til å gå knask eller knep rundt om i nabolaget. Her har vi han!


Aww, så søt! Se på maska! Smilende glad for Halloween i år.


Grønn hjemmelagd kappe, gresskarmaske, vindmølle, et lilla hår (parykk) og en refleks (for sikkerhetensskyld).

Så han gikk, og jeg satt hjemme. Mange banket på, så vi gav de jo en god del knask. Litt senere kom lillebror hjem med en bøtte fullt av godteri. Han gikk i en time, og fikk likevel så mye! Nå håper jeg at han ikke spiser til han må til tannlegen da …

Halloween inspirasjonsbilder fra DeviantART:

#minhalloween #Halloween #2013

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg