Tentamensdager i interiørtegning

Vi fikk oppgaven i dag, og jeg var nesten 100% sikker på at jeg ikke fikk kjøkken (det er det som tar mest tid å tegne). Det ble ikke loddtrekning, men alle i klassen fikk samme oppgave. Det var å lage en plantegning, et oppriss og et produktkart til en 6 år gutt’s soverom og rommet var 22,2 m2 stort. Det var veldig mye å tenke på, så jeg synes to dager var for lite til å tegne både plantegning og oppriss (produktkartet ble jeg ferdig med i dag) og fargelegging. I morgen skal vi føre det inn på stemplet ark og på torsdag er det muntlig presentasjon av oppgaven. Hvordan skal dette gå? Så var det jo at familien ikke hadde så god økonomi, og at de ville kjøpe møblene på IKEA. Noe som pynt og små ting har jeg funnet utenfor IKEA, så det var helt greit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg