Slik var tentamensdagene

Onsdag 26. mars: Førte inn på stemplet ark. Vi hadde som mål på tirsdag å tenke ut hvordan vi skulle møblere soverommet, så jeg tok turen innom skolen tidligere (kl. 07) enn vi begynte (kl. 09). Da satt jeg litt for meg selv og tenkte ut hvordan jeg skulle plassere de ulike tingene på plantegningen. Da timene begynte var det litt stress å overføre tegningene (plantegning og oppriss) på stemplet ark, så jeg brukte lysbord. Opprisset tegnte jeg fort siden jeg ikke hadde tegnt det på tirsdag. Det ble et oppriss med litt enkle ting … Så var det innlevering kl. 14. Da måtte vi bli ferdig, og det klarte jeg (heldigvis!).

Torsdag 27. mars: Jeg kom veldig tidlig på skolen for å forberede meg til den muntlige presentasjonen. Det var egentlig veldig unødvendig å komme tidlig, siden jeg nesten ikke hadde noe å gjøre da jeg var ferdig med å skrive ned stikkord som jeg skulle si. Jeg klarte å huske ting i hodet, så jeg trengte ikke å lese mellom linjene. Den oppsatte tiden min var kl. 14. En halvtime før skulle minuttene brukes til å forberede det muntlige. Oppgaven hentes i 1. etasje og da det endelig var min tur, gikk jeg inn og forklarte hva/hvorfor/hvordan jeg hadde tenkt. Tiden gikk egentlig veldig fort, for det var ment 15 minutter. Så hadde jeg fri resten av dagen da.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg