Eksamen i programfag dag 3

I dag brukte jeg tiden min godt til å forberede presentasjonen om løsningsforslag til kjøkken og stua. Jeg tenkte på denne også i hele natt. Litt rart for å si det sånn når man virkelig er både spent og nervøs. Jeg hadde god tid til forberedelse, fordi jeg var sist på lista til muntlig. Kl. 13:45 hentet jeg oppgaven min i Servicetorget. Forberedelse, skrev ned stikkord. Kl. 14:15 (en halvtime etter) skulle jeg gå inn. Jeg fikk god støtte av to snille lærere som sa at jeg kommer til å klare det og de gledet seg til jeg var ferdig. Presentasjonen gikk litt bra. Jeg fikk litt panikk siden jeg ikke var vandt med å fremføre for en sensor (eller kanskje jeg hadde gjort det en gang før i 10. klasse i matte). Det muntlige var å forklare hvorfor jeg har gjort dette, kundenes ønsker og behov, stil, farger + annet om møbleringa i rommene. Det gikk kjapt og jeg følte at jeg sa altfor mye rart …  

Her er et bilde av plantegningen uten møblering:

En 2-roms leilighet.

Jeg får vite karakteren i morgen, så vi får se hva jeg får.

2 kommentarer
    1. Gratulerer med toppresultat, Cindy! Så gøy å lese bloggen din og høre om hvordan det er å gå på interiør…Ha en fin pinse 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg