Eksamen i interiøroppgave

Denne oppgaven hadde jeg tatt kopi av, i sort/hvitt. Jeg har kun plantegning og opprisset, men har ikke fått det tilbake. Under ser dere mitt forslag til kjøkken og stue i en 2-roms leilighet til et ungt par i slutten av 20-årene: Lars er psykolog og Marit studerer på UiA. De trengte gode arbeidsmuligheter i disse rommene, ønsket forslag på vegger, gulvmateriale, vindusavskjerming, møblering og belysning. Kjøkkenet skulle beholdes. De hadde interesse for “design klassikere”, og paret hadde arvet noen penger, slik at de kunne kjøpe en eller flere slike designmøbler eller gjenstander. De ønsket seg et moderne og ungt uttrykk.

Produktkart:
 

Plantegning:

Oppriss:

Mitt forslag var at de kunne ha en “kosekrok” og en “arbeidsplass”. Oppbevaring av bøker kunne de bruke skrivebordene, bokhyllen og en 7 hylle. De fikk hver deres arbeidsplass: Skrivebord. Kopimaskin i midten.

I dag fikk jeg vite karakteren og det ble en 6-er! Stolt! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg