Siste skoledag VG2

Da var skoleåret 2013/2014 ferdig. Tenk at dette skoleåret har gått så fort! Jeg har fullført linja VG2 Interiør og utstillingsdesign, og i dette året har jeg blant annet lært så mye som å tegne interiørtegninger, å skrive til kundene, farger og stiler, å tegne utstillinger i perspektiv, å drive en ungdomsbedrift … og mye forskjellig! Siste skoledag er alltid en spesiell dag synes jeg, så les under.

I dag begynte vi kl. 09:00 og hadde bare koselige timer på skolen. Det var bra vi var i klasserommet, for ut ville jeg ikke (ble så solbrent i går fordi jeg hadde glemt å smøre meg med solkrem …). Vi dro til REMA 1000 for å velge den isen vi ville ha. Jeg valgte:


Det var bare Diplom-is å velge mellom i den isdisken. Denne Lollipop PUSH isen hadde jeg ikke smakt før, så da falt mitt valg på den. Vi hadde forskjellige leker som: “Pakke kofferten til Sydentur” (gikk ut på å si noe du vil ta med på tur) og mimeleken (gjettelek, den var morsom). Vi holdt på i ca. 2 timer og kunne gå hjem etter det/ta sommerferie.

Det var trist å ta et varmt farvel med klassen og lærerne. Spesielt når klassen hadde en stor betydning for meg og at det har vært et fantastisk år. Kommer aldri til å glemme dette flotte skoleåret som jeg har skrevet dato for dato i en minnebok. Kommer aldri til å glemme dere. Det er jo slik at noen skal gå videre på VG3 Interiør, VG3 Utstillingsdesign eller påbygg. Jeg har valgt VG3 Interiør, så jeg håper at jeg kommer inn. Vi ønsket hverandre god sommerferie og gav gode klemmer.
Ønsker dere alle sammen lykke til neste skoleår (kanskje vi sees igjen)!

5 kommentarer

Siste innlegg