Solbrent hud – ikke et godt syn

9 dager siden jeg ble solbrent. Mange av dere vet sikkert at jeg har blitt veldig solbrent en dag da jeg var ute i ca. 7 timer i den sterke sola UTEN å ha smørt på solkrem. Dagene til nå har vært ille. Jeg føler at det klør, stikker og fargeskille. Uffda, nå har jeg lært at jeg SKAL smøre meg med solkrem når jeg er flere timer ute i sola.


Bildet ble tatt i går. Huden flasser. Jeg leste et innlegg på internett om akkurat dette. Det er normalt å miste hud, for nytt hud bygger seg opp etter hvert. 

Jeg håper denne kremen fungerer bra:

Det ser ikke så ille ut når jeg smører meg med denne kremen, synes den er bra! I tillegg lukter den ikke noe særlig.

– Har dere noen gang blitt solbrente?

4 kommentarer
    1. Bra å bruke krem! mm ser ut som hjerte form 🙂
      Ha en fin dag videre!
      hadde vært koselig om du hadde tatt en titt på bloggen min 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg