En måned i Kina – stor bildeserie

Dette innlegget vil fokusere på reisen “en måned i Kina”. Han reiste for ca. en måned siden, og det var ikke bare en reise: Han skulle hjem og besøke hans foreldre (som jeg kaller mine besteforeldre). Min bestemor er på sykehus, og det lyder ikke bra. Hun er syk, men hun har ikke sagt det til noen. Jeg har håp for henne hver dag. Håp for at hun en dag blir frisk. At hun kunne se, kunne føle. Ikke ha ryggproblemer. Jeg vet egentlig ikke så mye, jeg har ikke reist til Kina i 2007. Jeg har bare hørt, og nå gjenforteller jeg det bare slik jeg har hørt det. Skulle ønske jeg også kunne gjøre noe, men det er ikke så lett slik jeg ser det.

Jeg bor i Norge, som er flere timer unna Kina. Hvordan skulle jeg kunne hjelpe? Jo, det er bare en ting å gjøre: Reise. Under kommer noen bilder som han har tatt på vei til Kina:


Norsk tid, kl. 04:55. Han venter på flyet sitt, mens han venter knipser han noen bilder av fly og flyplassen.


Kristiansand Lufthavn Kjevik.


Han sitter inne i flyet, flyet letter snart. Tar noen bilder til.


… nå letter det.


Tar et bilde til …


Nå er han høyt oppe og kikker ned. Fantastisk fint utsikt!


Etter noen få minutter så han bare skyer. Høyt oppe nå?


Nå er han i Amsterdam og venter på sitt neste fly.


Amsterdam Airport Schiphol flybuss.


Da var det oppover igjen!


Himmel.

Bildene stopper her. Under ser dere bildene tilbake til Norge.


Vi som bor i Kristiansand, kjenner vel gode gamle Kvadraturen.


Landing. Klokka var ca. 11:00.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg