Sørlandssenteret + Funky Frozen Yogurt

I dag har jeg vært på Sørlandssenteret, og hadde med meg en “1/2 pris på 1 stk is” kupong som jeg hadde fått fra Elevkalenderen. Det passet meg veldig fint fordi jeg aldri har smakt på det før. 


Ettersom det var 1/2 pris, var det bare å spise så mye man orker. 


Bildet er satt sammen i Photoshop.

Det var veldig mange smaker å velge mellom, så jeg tok litt av alle typer. Det var kjempegodt! Aldri før har jeg smakt så god yoghurt-is før, dette må være det beste jeg noengang har smakt! Og de har så mange forskjellige typer så det passer for enhver smak. Verd å stikke innom.

Jeg gikk også innom LEFDAL for å kjøpe en iPad Air, men så hadde de ikke noen varer på lager … (har aldri hatt iPad før, tenkte å kjøpe en så vi slipper å bruke mobilen til å surfe på). Det var veldig synd, for denne annonsen varte bare til onsdag, så det var ikke rabatt etter det. Jeg tror jeg venter på neste tilbud …

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg