Christiansholm – Bystranda

I dag har jeg vært i Kvadraturen (for å finne på noe å gjøre) også gikk til Christiansholm – Bystranda. Jeg hadde ingenting å gjøre, så jeg tok noen flotte bilder av noen svaner:

Det var ikke veldig mange folk å se i 14-tiden. Det var mest svaner, ender og fugler som hadde tatt seg en liten badetur.


Christiansholm festning.


Scandic ved Aquarama.

Lærerne streiker fortsatt, nå går jeg snart tom for hva jeg skal gjøre. Jeg håper streiken avslutter snart, så kan vi gå vanlig skole igjen. Jeg har allerede hatt en uke med “fri”, har blitt kjempelei nå.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg