Dyreparken i Kristiansand – LOS Dagen

7. september var det gratis inngang i Dyreparken i Kristiansand for LOS kunder. Det har vært det hvert år, en dag som blir kalt for LOS dagen. Vi har blant annet sett på dyr, vært med i LOS-løypa (finne fire stasjoner rundt i parken for så å få stempel). Her er mitt kort:


Har fått fylt ut hele kortet!

Nå er det sånn at jeg har tatt tilsammen 120 bilder eller noe, fordi jeg besøker dyreparken kun EN gang i året. Med mobil, kamera og et ekstra kamera til, er jeg forbedret (tenk hvis det plutselig gikk tom for strøm?). Jeg nyter og kikker rundt på hvert sted, tar bilder som jeg senere ønsker å se tilbake på.


Sebra.


Elandantilopene.


Sjiraffene.


Løve.


Leopard.


Flamingo.


Hjort.


Skeptisk, litt redd og skremt …


Jeg er visst på frifot!

Ler, hadde gått seg vill … 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg