IKEA vandring og bilder

I dag spiste vi frokosten på IKEA. Det var kjempegodt med all den maten! Det var forresten tilbud, frokost for 19,- (voksne) og 9,- (barn). Etter frokost handlet vi og jeg tok noen bilder for å øve meg i å bli en bedre fotograf. 


Det var Kanelbollens dag, som jeg ikke visste før jeg hørte “nå får du kanelboller for 1,- kun i dag” via de høytalerne.


Hjerteformede blader.


Orkidé.


Fredslilje.


Kunstig blomst.


Planter i et lite drivhus.


Boks til oppbevaring av mat.


“Krusedull-ball”.


Bilder som man setter inn i rammer.


IKEA har tatt frem temaet jul.


Her er jeg foran “god jul”.


Forskjellige utstillinger med fargene rødt, hvitt og grønt.


Papirbretting er alltid fint til pynt.

#ikea #interiør #planter #blomster #foto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg