Halloween 2014

Happy Halloween!

Håper alle har hatt en fin Halloween-feiring. Etter middag gikk jeg og lillebroren min “knask eller knep” rundt i nærområdet. Jeg tenkte å være med han siden han ikke likte å gå alene, ikke fordi jeg ville. Jeg hadde på meg en maske og et enkelt “kostyme” laget av en søppelsekk. Jeg ville ha kalt meg for en mørk skikkelse siden alt jeg hadde på meg var i sort farge (unntatt maska og buksa). Han hadde på seg et kostyme inspirert av et gresskar. Det var litt gøy, men etter en stund fant jeg ut at det ikke var så gøy likevel. Det var fordi det regnet også var det kaldt og vått. Vi gikk hele TO timer ute!   


Alt av godteriet jeg fikk. Nei, jeg kommer ikke til å spise opp alt da jeg lett kan bli sukkersyk … (må styre unna dette). Men, det ble altså veldig mye godteri: Kjærlighet, Kinder Maxi, sjokolade, en tyggispakke, pastiller …


Tatt i en annen vinkel. Fikk noen veldig lyst på det jeg viste akkurat nå på bildet?

– Hva har dere gjort på Halloween?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg