Det frister med en ny mobil

Mobilen jeg har nå, er en Samsung Galaxy Trend Plus. Den har jeg hatt i nesten ett år nå, men den ser nesten 100% ny ut. Jeg har vært så forsiktig med den at jeg aldri har mistet den i bakken. Aldri. Jeg bruker ikke deksel, men bruker en mobilveske. Kanskje jeg gått litt lei av mobilen min, siden jeg har hatt den en stund (fikk den i januar i år tror jeg). Og en annen ting jeg ikke liker med den er at batteriet ikke varer evig etter lading (må lade hver dag eller etter to dager). Denne mobilen kostet 400,-. 

Så … her er den:

Snart har jeg også brukt opp all plassen på grunn av bildene jeg tar. Skulle ønske jeg kunne ha en ny mobil akkurat nå, så derfor er jeg med i konkurransen HER. Man kan vinne en iPhone 6 fra iExpress.no. Det hadde vært kult om jeg kunne vinne en, for jeg synes Apple produkter er litt for dyre. Jeg har aldri hatt en iPhone. Jeg har heller ikke penger til å kjøpe ny og god telefon …

Mine gamle mobiler som jeg har hatt:

Nå er de så eldre versjoner, at det ikke er mange som har dem lenger. Har bare kjøpt dem som “kontanttelefon” alle sammen, bruker ikke abonnement (blir litt av en sum hver måned hvis ikke).

#bildeshoutnovember

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg