Stemningskart til St. Joseph leilighet

Nå har jeg laget et stemningskart hvor jeg viser hva jeg tenker på når jeg skal innrede leiligheten L-107. Fargene som prosjektet “St. Joseph” skal bruke har jeg tatt med. Fargene ble litt inspirert av interiørtrenden global mix. De ville ha det fargerikt. Husker kunden sa litt om dette da de var på besøk.

Stemningskartet er en veiledning og inspirasjon til senere løsning av oppdraget. Det kan hende at vi ikke bruker alle fargene i møbler og interiør, men det hadde vært kult om litt av de forskjellige fargene kommer i forskjellige miljø.

#interiør #stemningskart #design #leilighet #kundeoppdrag #interiørtrend #globalmix

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg