Første lekseprøve i morgen

Da jeg kom hjem tegnte jeg litt videre på kjøkken (kundeoppdraget). Jeg måtte tegne det selv siden hun jeg jobber sammen med ikke var på skolen.

Nå sitter jeg på sofaen og leser til den første lekseprøven om senger og tekstiler. Håper bare at jeg klarer å huske alt som ble lest siden det er et kapittel om det. Har skrevet 5-6 sider om hva kapittelet handler om, så da håper jeg det er lettere å huske.

Forresten, et innlegg uten bilde(r) er kjedelig så da poster jeg et oppriss av kjøkkenet jeg holder på med nå:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg