Gjør det selv – kjøkkenforslag

I 1. time og 2. time hadde vi lekseprøve. Det gikk veldig greit siden jeg hadde lest så godt + trengte egentlig ikke to timer på den. Lett som bare det.

I timene på skolen jobbet vi videre med kjøkkenforslaget. Det skulle leveres i dag, men jeg rakk det ikke. Akkurat nå synes jeg litt synd på meg selv, siden jeg plutselig hadde gjort hele kjøkkenoppgaven alene (føles ut som det). Det er ikke alltid lett å måtte bestemme og ta raske avgjørelser når denne kjøkkenoppgavedelen skulle leveres inn på så kort tid. Begynte på kjøkken på fredag. Gjorde ingenting i helga, men begynte å tegne på mandag. Jeg klarte å tegne en liten plantegning til kjøkken, oppriss og aksonometri. Snart må jeg også begynne på produktkart og den skriftlige delen til kunden om forslaget til kjøkkenet. Og alt det kunne jeg umulig rekke å gjøre ferdig i dag … 


Her har jeg tegnt aksonometri av kjøkkenet. Opp til vinduet var det 70 cm, kjøkkenbenk på 90 cm. Kjøkkenbenken kunne brukes til å lage mat eller at to personer kan sitte å spise sammen. 


Valgte å tegne plantegningen og opprisset på et A3 ark i målestokk 1:25.


Oppriss av kjøkken. Komfyr med innebygd liten oppvaskmaskin. Frittstående mikrobølgeovn. Helt til høyre under kjøkkenbenken en integrert kombiskap kjøl/frys.


Snart ferdig aksonometri, mangler bare noen farger til veggene.

Dette er et kjøkken fra Strai Kjøkken som heter Uni Komfort. Kanskje til en standard god pris?


Følg meg gjerne på Instagram for mer oppdatering! > cindyzhzh.

#interiør #kjøkken #design #tegning

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg