Travel skoleuke

I denne uka holder vi på med kundeoppdraget. I dag skulle vi egentlig framføre det for kunden, men det ble dessverre avslått. Kunden foreslo til tirsdag. Vi jobbet med kundeoppdraget i hele dag, og nå ligger jeg godt an eller? Plantegning, oppriss, aksonometri og produktkartet er ferdig, nå mangler fargelegging og en PowerPoint som vi skal presentere for klassen som en øvelse før kunden kommer. Denne er jeg ikke ferdig med, må skanne inn tegningene og legge til stikkord. Jeg lurer bare på om jeg blir ferdig med hele oppgaven i morgen om vi får mere tid.


St. Joseph bygget ligger i Kongens gate.

Har jobbet mye med oppdraget hjemme også for å bli ferdig. Må ta dette seriøst da dette er en ekte kunde. Tegningene legger jeg ut når jeg er ferdig med oppgaven (som vil si om noen dager).

#kundeoppdrag #interiør #innredning #design

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg