Wishlist 2014

Her er min ønskeliste for julen 2014. Kanskje noen av disse ønskene blir til virkelighet? Aner ellers ikke hva jeg skal ønske meg, for hvis noen spør, så har jeg det meste (tror jeg?). 


Nr. 6 tenker jeg på penger i gavekort (siden jeg vet ikke hva jeg skal bruke dem på).
Nr. 9 “magiske gjenstander” – da tenker jeg på uvanlige ting (kan være hva som helst).

Moodring! Det er ringer som skifter farger, kommer an på humøret og folk kaller dem gjerne for humørringer. De har noe magisk i seg selv. Ja, forskjellige farger har forskjellig betydning. 

Et kameraobjektiv til min Sony a3000.

– Hva ønsker du deg til jul?

#jul #julestemning #gaver #ønskeliste

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg