Julekalendertips: Sjokoladeegg med overraskelse

Jeg spiser mye sjokolade i denne måneden. Hvis jeg skulle anbefale noe god sjokolade, så er det Kinder Surprise! Man får aldri nok av denne sjokoladen. Det er en sjokoladeform av et egg og en liten boks med leker inni. Noen kan bygges og noen er hele. Husker veldig godt da jeg samlet på lekene da jeg var liten – og vips hadde jeg en isboks full av leker. Hva skal jeg med det nå? Jo, noe har jeg som pynt på rommet og noen til mine små brødre 🙂

Anbefales til kalendergaver. Kanskje noen av dere fikk dette i julekalenderen?
Måtte bare ta bilder av dette, siden jeg øver meg på å ta gode bilder med mitt kamera, Sony a3000. 

#kinder #surprise #sjokolade #jul #julestemning #foto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg