En vanlig skolehverdag

Hvordan er en vanlig skolehverdag, spør du meg? Min skolehverdag er slik: Aller først står jeg opp og rer senga (alltid). Går ned og kler på meg. Tar en tur innom badet for å stelle meg. Spiser og lager frokost (klarer ikke å komme meg ut før jeg har spist frokost, en vane?). Lukker skolesekken og plukker opp ting jeg trenger å ha med underveis. Tar på meg yttertøy, går ut til busstoppet og venter på bussen. Skolen begynner tidlig, men på onsdagen en time senere.

I dag begynte skolen igjen. Første skoledag etter juleferien. Ikke vandt med å stå opp så tidlig igjen, skulle ønske juleferien hadde vært lengre. Og det å ta en buss som gikk to kvarter tidligere … kom jeg tidsnok på skolen og kunne slappe av litt før timen begynte. Dagen i dag ble brukt til å lage ferdig belysningsheftet (eller bok) og jobbe videre med den store leiligheten. Jeg var godt igang med den, fordi jeg hadde tenkt på hele oppgaven i hele juleferien. Snart klar til å tegne inn med tusj og begynne på lysplan.

Plantegningen uten møblering … Så er det at vi ikke skal dele rommene med vegger. Kreative løsninger kommer litt senere.

#interiør #design #plantegning #skolehverdag #skole

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg