Kraftig ekstremvær

Jeg tør ikke å gå ut i dag på grunn av det kraftige ekstremværet “Nina” har kommet. Fant ut at det ikke var vits å gå ut heller da det regnet i tillegg. Nå er stormen her, blåser plutselig mye her på Sørlandet …

I kveld skal jeg kanskje jobbe litt videre med oppgaven om den helhetlige leiligheten, så da har jeg noe å gjøre. Det er ikke så lett å jobbe nå, siden det har blitt så mørkt at jeg nesten har lyst til å ta meg en liten pause (dårlig lys i rommet).

– Hvordan er det der dere bor?

#hverdag #ekstremvær

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg