Bloggpause fordi …

Jeg tar meg en liten bloggpause fra 12. – 14. januar. Grunnen er at jeg ikke har så mye tid til å blogge siden jeg skal bli ferdig med helhetlig leilighet. Oppgaven er ganske stor siden leiligheten har et areal på ca. 85 m2. Den skal leveres på onsdag og akkurat nå sitter jeg og jobber med den i håp om å bli så fort som mulig ferdig. Jeg røper ingenting før jeg er ferdig med en oppgave, så det blir spennende!

Fra min private Snapchat.

#interiør #design #leilighet #oppgave

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg