Telenor og sånne “lade” tid

Hva skjer nå? I dag morges fikk jeg en melding av Telenor om at det snart er 15 måneder siden jeg har ladet. For å unngå at abonnementet automatisk blir stengt, må jeg lade innen 15 dager. 

Hva? Jeg har da vel ikke abonnement på telefonen. Jeg har Telenor kontant (man fyller på penger når man trenger det). Er det noen som kan forklare meg hvorfor jeg må “lade”? Jeg har jo fortsatt mye penger igjen inne på telefonen, hva skal jeg gjøre nå …

– Har dere noen tips til hva jeg burde gjøre?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg