Et gigantisk hagebord i mitt rom

Takk til mamma som forstod meg og for å hjelpe til å sette opp dette gigantiske bordet! Bare midlertidig skal dette bordet stå på rommet mitt, siden jeg trenger et sted som jeg kan gjøre skolearbeid på. Det vanlig skrivebordet mitt har ikke engang plass til når jeg skal tegne (tegnebrett) og PC-en. Dette gigantiske bordet står midt i rommet, jeg får godt lys fra blomstformet taklampe, kan både gjøre skolearbeid og samtidig ha noe liggende på bordet.  

Dette er et hagebord, som egentlig skulle ha stått ute – men det er vel litt for tidlig? Vi fant ikke noen andre, så det var det nærmeste vi kom fram til. Litt stilig eller litt unormalt? Nå er det back to work etter en lang dag på skolen, så blogges.

#skole #arbeidsplass #interiør #tegning

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg