Bibliotek fredag

I dag ble jeg ferdig med aksonometri av hele rommet til ungdomskafé + har veldig lite igjen utenom fargeleggingen. Jeg skulle ha fototapet på den ene veggen og noen bilder på den andre veggen, da tenkte jeg å skanne inn tegningen som var i A3 format. Problemet her var at jeg ikke hadde en A3 skriver hjemme, så da jeg tok turen innom biblioteket for å gjøre det. Slik gjorde jeg det: Skannet inn tegningen og sendte til min e-post. Jeg åpnet den på min e-post og redigerte inn en fototapet og de bildene på veggen i Photoshop.


Noe i den duren som et inspirasjonskilde, det er ikke dette bildet jeg har brukt som fototapet.

Jeg var på biblioteket i minst to timer, så de stengte kl. 17 (eller noe). Da måtte jeg bli ferdig og skrive ut tegningen. Det gikk ikke helt etter planen da jeg ikke fikk ut tegningen! Jeg vet vi må bruke sånne klippekort, men skriveren var litt rar. De andre som skrev ut i A4 virket, rart at det ikke gikk med A3 … Jeg tror jeg må tilbake til biblioteket i morgen.

#vinterferie #interiør #design

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg