Ut i praksis IKEA #2

I dag har jeg blitt bedre kjent rundt forbi og hvordan ting er plassert. Oppgavene var å fjerne alle hyller som var festet på veggen. Her skulle jeg fjerne bilderammene fra veggen. Dobbeltsidig teip var vanskelig å fjerne når det satt så fast! Bilderammer skulle jeg ta ned og flytte over på den andre veggen som jeg tok ned med de bilderammene med blomster på. Vi undersøkte layouter og hvordan sonene ble fordelt. 

Etter lunsj var jeg på tekstilrommet som lå ikke så langt fra kontoret til de ansatte. De kaller det “Tekstileriet”. Oppgaven min var å stryke!


Eivor (gardin) og Alvine kvist (sengesett).


Jeg strøk sengesett, gardiner og to rest stoff med blomstermønster. 


Bilderammer. De hvite heter “Virserum” og de grå “Haverdal”.


Jeg tenkte å være kreativ på denne oppgaven. Jeg elsker å lage ting! Først tok jeg og løsnet baksiden av bilderammen.


Fant et greit utsnitt (ja, det har noe si hvordan man tar det, som kommer på slutt resultatet). Og …


Slik ble dem! Flotte eller hva?

#ikea #utplassering #opplæring #bedrift #interiør #design #kreativ #bilder

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg