Ut i praksis IKEA #3

Kl. 08 – 09 var det IKEA infomøte ved kantina. Visste dere at IKEA snart skal lansere møbler med ledninger som kan lade telefoner? Hehe, litt vanskelig forklart, men dere kan se HER for mer info!


Legg mobilen på krysset, så lader den!


Tok i sengesettet i pute og dyne (det jeg strøk i går).  


Etter møtet fikk jeg lage utstillinger som stod ved tekstiler og sengesett. Det var printet ut et ark med hva de tenkte (glemte å ta bilder av det) der det var en slags produktliste. Tok ned lampe og bilderammene. Det skulle være en “tapet” på utstillingen. 

Fikk en jobbtelefon (alle ansatte har) så jeg kan ringe dem hvis jeg lurte på noe. Smart!


Stockholm hvit/gul metervare.


Klippet ut gult stoff. Viktig å ta litt mer enn målene, ca. 2 cm (for å feste med stiftemaskin).


Et eksempel på hvordan det er brukt på IKEA.


Strøk ca. 10 gardiner inne på tekstileriet. Alle gardinene på bildet heter “Vivan”.

#ikea #utplassering #opplæring #bedrift #interiør #design #kreativ #tekstil #utstilling

2 kommentarer
    1. Jeg hadde ønsket IKEA var i Tromsø 🙂 De skal jo komme, men det tar jo så lang tiiiid!
      Jeg må nesten begynne å følge bloggen din 🙂 gå inn på bloggen min og trykk “legg til som venn” så kan vi følge hverandre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg