Noe nytt = skrivere

Det første jeg tenkte på i dag var å skrive ut ungdomskafé oppgaven: Stemningskart, produktkart, produktliste. Aksonometri hadde jeg allerede skrevet ut på biblioteket. Jeg ble møtt av nye skrivere, sånn superkule faktisk. Etter å ha skrevet ut flere ark, fant jeg ut hvor fine farger det ble i forhold til de andre før! Først så jeg bare ut som et spørsmålstegn, hvordan i all verden skulle jeg logge på? Måtte registere skolekortet mitt, så gikk det. En ting jeg la merke til var at jeg ikke trenger å sende dokumentet på nytt når det var tomt for ark. 


Har sååå masse å skrive om, vet ikke helt hvordan jeg skal begynne … må bli 20 sider +

Før lunsj leverte vi inn ungdomskafé. Jeg leverte som ferdig, for jeg var faktisk ferdig. Etter å ha levert, gjorde vi litt rapportskriving og tilbakeblikk på ut i praksis perioden. Vi satt i grupper og begynte på produktlistesjekk St. Joseph L106. Alt skulle stemme, og vi sender denne lista allerede i morgen tidlig.

#interiør #design #kundeoppdrag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg