Glemte helt prøve i gym

Det blir en prøve på It’s i gym i morgen. Ikke at jeg har glemt det, men jeg har bare glemt hva vi skulle lese til. Jeg trodde jeg hadde det ene kapittelet, men det viste seg at vi får prøve i 3 kapitler som vi skulle lese til! Jeg trodde det var ett kapittel. Boka vi skulle lese i, Gymnos, har jeg ikke tatt med hjem fordi jeg ikke leste nøye nok (hadde kun printet ut sidene i kapittel 14). Nå leser jeg bare kapittel 14, og ikke 12 og 13. Det er bare teori her, så håper jeg at det ikke blir en vanskelig prøve da!

#skole #gym #prøve

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg