Ferdig med tentamen

Da var vi ferdig med tentamen i interiørarbeid! Må si jeg var veldig stresset. Jeg hadde ikke orket å blogge noe særlig disse dagene på grunn av masse tenking og grubling. Dag 1 var jo å tenke, skape og skisse. Vi kunne ta med det hjem og jobbe med det. Dag 2 på skolen skulle vi føre inn og levere. Dag 3 (som var i dag) hadde vi 30 min forberedelse og 15 min presentasjon. Jeg var sist på lista og det gikk greit. Syntes de 15 minuttene gikk veldig kjapt.

I helga skal jeg prøve å få tatt igjen nok søvn, spise mer mat og lese magasinet som jeg har fått tilsendt. Utenom dette har jeg ikke dagens avis å lese på grunn av vi ikke lenger er abonnement …

#interiør #tentamen #interiørarbeid

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg