Når internett vil gå av og på

Dette er veldig rart. Jeg vil inn på Kinnarps, men det vil ikke vises! Det har ikke noe på nettverket å gjøre, men det angår sikkert nettleseren Internett Explorer. Det er den eneste nettleseren jeg kan bruke når jeg er på låne PC-en. Har også hatt litt problemer med å koble til internett både på skolen og hjemme. Noen ganger får jeg opp at det ikke er koblet til og noen ganger får jeg “!” – et utropstegn. Blir utålmodig når det skjer. Jeg fikk lånt mammas PC, den virket bedre når jeg skulle søke opp ting på internett. Det eneste jeg ikke kunne gjøre der, var at PC-en ikke hadde Photoshop. Jeg fikk jobbet litt videre og kan snart begynne å møblere rommet.

Og en ting til: Jeg glemte at PC-en hadde Photoshop så jeg kunne redigere bilder 🙂

#interiør #data #feil #internett

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg