Jeg melder meg på Kreativkonkurranse

I dag fikk vi to nye oppgaver, den ene var “Barnehage” (jobbet med dette fram til lunsj) og den andre om “Trapper” (etter lunsj). I barnehagen skal vi innrede kjøkken/oppholdsrom og en “vinterhage”. Først så vi litt på noen PowerPointer. I trappeoppgaven skal vi bare designe en trapp som går opp til en hems! Syntes å tegne trapper og målene var litt vanskelig å forstå, så nå grubler jeg litt på det.

Jeg er nr. 17!

En annen ting er at jeg har meldt meg på Tangen Talenter Kreativ! Fristen gikk ut på torsdag, og jeg meldte meg på siste dag fristen var på. Husker godt hva jeg stilte ut i fjor, men det ble fort mye rart. Se det igjen HER. I år stiller jeg bare ut interiørtegninger fordi jeg vil inspirere litt om hva vi gjør på linja VG3 Interiør. 

Her er det noen vegger med kunst, malerier, tegninger osv … Kanskje det kommer mer i morgen.

#kreativ #interiør #barnehage #trapper #konkurranse

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg