Hvor er alle sammen?

Det har vært en ganske “merkelig” dag syntes jeg. Vi er en liten klasse på 13, og det merkes fort at vi ikke er alle sammen i dag. Vi var 6 – 7. I siste time var vi plutselig blitt 5 igjen. Grunnen til dette var etter friluftsturen at noen har klart å bli forkjølet og noen dro til russetreff i Kongeparken. Jeg har det helt fint, men følte at jeg var litt syk da jeg stod opp på morgenen. Av og til vet jeg ikke hva som skjer, men dette er jo rart.

Vi jobbet videre med barnehagen og trappeoppgaven. Ble ferdig med trappa, så da leverte jeg. Forresten, her er et bilde av trappa jeg tok som inspirasjonskilde.

#interiør #trapper #design

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg