Eksamensperioden

I eksamensperioden fikk jeg ganske panikk. Liker egentlig ikke å snakke om panikk, for det kom bare og jeg kunne ikke styre det. Jeg fikk panikk av Photoshop (som lukket seg minst 5 ganger) og fargene på tingene jeg måtte redigere for at det hele skulle passe sammen. Jeg satt hele mandagen etter skolen hjemme for å skisse og tegne opp så jeg kunne føre det inn neste dag. Jeg tegnet 1. punkts perspektiv av et hjørne.

Inspirasjonsbilde av en kafé

På onsdag hadde vi presentasjon etter tur. En halvtime før hentet jeg oppgaven og kl. 12:45 var det min tur til å presentere løsningsforslaget til læreren og sensor, og gjett om jeg var nervøs! Jeg fikk nesten panikk (igjen). Da jeg var ferdig, tenkte jeg ikke over hvor bra argumenter jeg kom med. Det tok ikke 15 minutter engang, men etter at jeg hadde framført, diskuterte læreren og sensoren karakterene. Litt over kl. 13 fikk vi vite karakteren, og den skulle stå for seg selv på vitnemålet.

Denne gangen var jeg ikke så heldig (kan heller kalle det uheldig). Jeg fikk litt over gjennomsnittet, men det kom nesten som et sjokk for meg. Som jeg husker ble sagt, så sier de at det ikke en dårlig karakter. Trodde jeg skulle få bra, men nei. Ikke denne gangen. Litt skuffet ble jeg, men gjort var gjort … Synd at jeg ikke fikk tegnt opp pendellampene over kafébordet, for det trakk sikkert ned. Men, jeg var ganske fornøyd med perspektivet jeg fikk opp og at alt ble gjort i tide.

#interiør #eksamen #personlig

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg