Alt på ett sted med Office 365

Surface 3 er en kraftmaskin av de sjeldne, som har blitt kalt en “laptop killer” og hyllet for sin skarpe skjerm.

Du har sikkert hørt om Microsoft Office-pakkene som inneholder office-produkter som Word, Excel og Power Point. Nå er endelig pakken Office 365 her som inneholder Word, Excel, PowerPoint, Outlook og OneNote! Det betyr at det gir deg mer frihet til å arbeide over alt, uansett om du er hjemme eller på farten. Office 365 kombinerer de nyeste versjonene av Office-programmene dine med tilgang til ekstrafunksjoner som tilgang til alle dine dokumenter, OneDrive-lagringsplass og Skype-ringeminutter.

I hverdagen bruker jeg ofte Office-programmene. 365 som alle dagene i året – som sier noe som seg selv. Jeg har bare disse programmene på min skole PC, som jeg har med meg hver dag til og fra skolen. Litt stressende kan det være, for hvis jeg glemmer den hjemme, er jeg nesten helt lost (det er den eneste PC-en jeg har). Siden jeg er blogger, går på skolen og fortsatt skal studere videre, er jeg nesten helt avhengig å ha Word, Excel og Power Point tilgjengelig når jeg trenger det. Jeg har forresten 2010-versjonen.

Hva bruker jeg Office 365 til? Eksempler:

  • Word: Skrive notater, presentasjonstekster, dag-til-dag (som en digital dagbok) og andre skoleoppgaver.
  • Excel: Sette opp budsjett f.eks hvor mye jeg har tenkt å bruke i måneden, sette opp regnskap, skrive ned hva jeg har kjøpt i løpet av ett år.
  • Power Point: Lage presentasjoner som senere skal legges fram, holde foredrag og vise bilder.

Flere under samme tak som bruker Office 365? Jeg er ikke bare den eneste i huset som bruker. Jeg har 2 brødre som går på barneskolen og ungdomskolen. De trenger å låne PC-en min for å få tilgang til Word og PowerPoint (siden det er den eneste PC-en som har disse programmene). Da blir det litt “krangel” om hvem som skal ha PC-en … Men frykt ikke! Med Office 365 får familien full tilgang til Office-programmer for opptil fem PC-er, samt skytjenester. Med Office 365 kan man også være på mobilen for å gjøre det akkurat som på PC-en. Ta med deg arbeidet hvor du vil!

Office 365 kan du lese mer om HER.

Dette er et innlegg til en konkurranse som jeg har meldt meg på.

#data #microsoft #office365

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg